پارس اکسپرس
خانه اکانت علاقه‌مندی‌ 0

راهنمای خرید تیشرت مردانه

راهنمای خرید تیشرت مردانه

تیشرت مردانه یکی از محبوب ترین انواع لباس های مردانه برای تمام آقایان است. ما در این مطلب تصمیم داریم نکاتی در راهنمای خرید تیشرت مردانه به شما عزیزان آموزش دهیم. در کمد هر آقایی معمولا چند تیشرت وجود دارد. تیشرت ها سبک های مختلفی دارند. هر شخص می تواند متناسب با استایل و سلیقه خود تیشرت مناسب خریداری کند. اما جدا از ظاهر تیشرت نکاتی در هنگام خرید وجود دارد که در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت.

راهنمای خرید تیشرت مردانه

تیشرت ها یکی از پرطرفدارترین انواع لباس های مردانه هستند که توسط آقایانی در گروه های سنی مختلف و سلایق متنوع مورد استفاده قرار می گیرند. تنوع طرح، رنگ و مدل تیشرت های مردانه به قدری زیاد است که تمام آقایان می توانند تیشرت مورد علاقه خود را پیدا کنند. البته شما برای اینکه بتوانید یک تیشرت برند و مناسب برای خود خریداری کرده و به خوبی آن را استایل کنید، باید نکات خاصی را مورد توجه قرار دهید. ما در این مطلب تصمیم داریم مهم ترین نکات برای خرید تیشرت مردانه را به شما آموزش داده و شما را در این خصوص راهنمایی کنیم. همراه ما باشید!

نکات خرید تیشرت مردانه

همانطور که در ابتدای مطلب هم اشاره کردیم، برای خرید یک تیشرت مناسب باید یکسری نکات را مدنظر قرار دهید. ما در این بخش به این نکات اشاره خواهیم کرد.

1. به جنس تیشرت دقت کنید:

بدون شک اولین و مهم ترین نکته ای که باید در زمان خرید تیشرت یا هر لباس دیگری به آن توجه کنید، جنس آن است. شما باید مطمئن شوید که جنس تیشرت کاملا ضد چروک، ضد حساسیت و ضد پرز بوده و در زمان شستشو رنگ پس ندهد. همچنین جنس تیشرت شما باید به گونه ای باشد که هوا به خوبی در آن جریان پیدا کند. تیشرت هایی از جنس پنبه بهترین انتخاب برای شما هستنند.

2. سایز مناسبی را انتخاب نمایید:

توجه به سایز در انتخاب تیشرت اهمیت زیادی دارد. شما باید تیشرتی را انتخاب کنید که کاملا برایتان اندازه باشد و از پوشیدن تیشرت های خیلی تنگ یا خیلی گشاد بپرهیزید (البته تیشرت هایی که مدل آن ها لش باشد استثنا هستند). در این صورت تیشرت به خوبی روی تنتان می نشیند و ظاهر شما را آشفته و شلخته نشان نمی دهد.

در خریدهای آنلاین، معمولا انتخاب سایز درست برای تیشرت کمی مشکل است. در این مواقع شما حتما باید به جدول راهنمای سایز که در فروشگاه های آنلاین وجود دارد مراجعه کرده و سایز درست خود را انتخاب نمایید. البته ما در پارس اکسپرس امکان مرجوعی گذاشتیم که بتوانید از آن استفاده کنید.

3. به کیفیت دوخت تیشرت دقت کنید:

بدون شک برای شما هم پیش آمده که یک مدل تیشرت در ویترین مغازه توجهتان را جلب کرده است، اما زمانی که از نزدیک به آن نگاه می کنید، متوجه نامرتب بودن دوخت تیشرت می شوید. متاسفانه برخی از تیشرت ها دوخت تمیز و مرتبی ندارند و لبه های آن ها کاملاً ناهموار و نامرتب است. چنین تیشرت هایی روی استایل شما تاثیر منفی می گذارند و نمی توانند باعث جذابیت شما شوند.

این مشکل در زمان خرید تیشرت مردانه اورجینال وجود ندارد؛ چرا که تیشرت های اورجینال معمولاً دوخت بسیار تمیز و مرتبی داشته و به راحتی از نمونه های فیک قابل تشخیص هستند. در واقع یکی از نکاتی که شما می توانید برای خرید تیشرت مردانه اورجینال به آن توجه کنید، کیفیت دوخت تیشرت است. تمامی محصولات ما وارداتی و خارجی هستند. پس اگر به دنبال خرید لباس مردانه خارجی باکیفیت هستید محصولات ما را از دست ندهید.

4. تیشرت را در چه موقعیتی می پوشید:

یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که باید در زمان خرید تیشرت مردانه به آن توجه کنید، موقعیت پوشیدن تیشرت است. برای مثال اگر یک تیشرت برای باشگاه و پوشیدن در حین ورزش نیاز دارید، باید تیشرتی بخرید که به سرعت عرق را پراکنده کرده و خشک می شود. تیشرت های پلی استر برای این منظور عملکرد خوبی دارند.

در مقابل، برای موقعیت های دوستانه و دورهمی های خودمانی می توانید تیشرت های پنبه ای با طرح و رنگ های دلخواه را انتخاب کنید. در مورد موقعیت های رسمی و اداری هم بهتر است اصلا تیشرت نپوشید و پیراهن را جایگزین کنید!

5. به برند تولید کننده تیشرت دقت کنید:

این نکته نه تنها برای خرید تیشرت، بلکه برای هر لباس دیگری اهمیت دارد. همیشه سعی کنید برای خرید لباس هایتان به سراغ برندها و محصولات اصل بروید. فرقی ندارد که شما قصد خرید تیشرت مردانه خارجی را دارید یا ایرانی، در هرصورت باید لباس خود را از یک برند معتبر و شناخته شده انتخاب کنید که از کیفیت محصولات آن اطمینان دارید. در این صورت می توانید از طول عمر، جنس خوب و کیفیت لباستان مطمئن بمانید. برای خرید تیشرت از برند مورد نظر خود به فروشگاهی مراجعه کنید که مطمئن باشید کالاهای اصل را عرضه می کند.


نکات-استایل-کردن-تیشرت-مردانه.jpg


نکات استایل کردن تیشرت مردانه

در بخش قبلی نکات مهمی که برای خرید تیشرت مردانه نیاز داشتید را به شما آموزش دادیم. حال اجازه دهید در این بخش، نکاتی برای استایل کردن این لباس ها عنوان کنیم تا بتوانید مثل یک حرفه ای با تیشرت خود استایل جذابی بسازید! این نکات عبارتند از:

  • تیشرت ها لباس های اسپرت و راحتی هستند و بهتر است آن ها را به همراه شلوار جین یا یک شلوار کتانی بپوشید.
  • می توانید تیشرت خود را با رنگ کتانی ست کنید. با تیشرت باید از کفش های اسپرت استفاده شود. کیفیت تیشرت و کتانی مناسب آن به شدت می تواند در ظاهر شما اثر گذار باشد. پس حتما جنس اصل بخرید. ما در پارس اکسپرس انواع محصولات خارجی را تهیه کرده ایم تا شما به راحتی به اجناس مرغوب دسترسی داشته باشید. برای خرید کفش اسپرت مردانه و تیشرت در سایت ما بگردید قطعا می توانید یک ست عالی تهیه کنید.
  • تیشرت ها تنوع رنگ بی نظیری دارند و شما می توانید هر رنگی که دوست داشتید را در بازار پیدا کنید. اما به شما پیشنهاد می کنیم بیشتر به سراغ رنگ های بیسیک و خنثی مثل مشکی، سفید، طوسی، سبز و سرمه ای بروید. چرا که ست کردن این رنگ ها با آیتم های دیگر استایلتان راحت تر خواهد بود.
  • اگر معمولاً از اکسسوری های مختلفی استفاده می کنید، سعی کنید به سراغ اکسسوری هایی بروید که برای استایل های اسپرت و کژوال مناسب ترند. چرا که این اکسسوری ها به خوبی با تیشرت ست می شوند. رینگ های ساده یا انگشترهای ورشو، گردنبندهای آویز و بلند، ساعت های بند چرمی یا رابر و دستبندهای مختلف مهره ای، چرمی و فلزی بهترین انتخاب برای تکمیل استایل شما در زمان پوشیدن تیشرت هستند.
  • اگر قصد خرید تیشرت مردانه خارجی را دارید، از اصالت محصولات آن ها مطمئن شوید. چرا که پوشیدن یک تیشرت مردانه فیک تاثیر منفی زیادی روی استایل شما خواهد داشت.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم مهم ترین نکاتی که شما به عنوان یک آقای خوش استایل برای خرید و انتخاب تیشرت مردانه نیاز دارید را به شما ارائه دهیم. با رعایت این نکات، شما می توانید برای خرید تیشرت مردانه اورجینال اقدام کرده و بهترین و مناسب ترین گزینه را خریداری نمایید. در پایان، اگر شما هم نکات دیگری به ذهنتان رسید می توانید از بخش نظرات با ما و دیگر دوستان خود در میان بگذارید.

دیدگاهی ثبت نشده است.

لطفا دیدگاه خود را ثبت نمایید.

دیدگاه شما ثبت شد

پس از تایید کارشناسان سایت، قابل نمایش خواهد بود.

شما درحال نوشتن پاسخ برای هستید

اپلیکیشن پارس اکسپرس

با دنلود اپلیکیشن پارس اکسپرس، همواره به هزاران محصول خارجی دسترسی خواهید داشت و پیشنهادات جذاب دریافت خواهید کرد!

دانلود اپلیکیشن
Footer CTA