پارس اکسپرس
خانه اکانت علاقه‌مندی‌ 0

خرید کفش اسپرت مردانه

خرید کفش اسپرت مردانه

خرید کفش اسپرت مردانه مناسب برای علاقه مندان به استایل اسپرت بسیار اهمیت دارد. بسیاری از آقایان مخصوصا جوان ترها استایل اسپرت را انتخاب می کنند. کفش اسپرت مردانه از لحاظ راحتی پا بسیار مناسب است و می توان از آن برای ورزش کردن یا پیاده روی هم استفاده کرد. برای خرید کفش اسپرت مردانه مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشت، زیره به کار رفته در کفش است زیرا این کفش با هدف راحتی پا تولید می شود و به همین دلیل باید بهترین و استاندارد ترین نوع باشد. اگر قصد خرید کفش اسپرت مردانه دارید، در این مطلب از پارس اکسپرس همراه باشید.

مهم ترین ویژگی های کفش اسپرت مردانه

در هنگام خرید کفش اسپرت مردانه باید بعضی ویژگی ها را در نظر داشته باشید از جمله وزن کفش، میزان راحتی آن، جنس کفش و ظاهر آن که در این بخش بیشتر درباره این ویژگی ها صحبت می کنیم :

وزن کفش

یک کفش اسپرت مردانه با کیفیت، وزن مناسبی دارد. سنگین بودن کفش اسپرت می تواند باعث خستگی پای شما شود مخصوصا اینکه قرار است برای طولانی مدت در مدرسه، محل کار و ... بپوشید. بنابراین برای انتخاب کفش اسپرت مردانه فقط به ظاهر کفش نگاه نکنید و وزن آن را هم در نظر بگیرید. استاندارد برای یک کفش اسپرت وزن سبک یا نسبتا سبک است.

میزان راحتی

مهم ترین ویژگی کفش اسپرت مردانه راحت بودن آن است یعنی آنکه باعث خستگی و زخم شدن پای شما نشود. این نوع کفش معمولا در طولانی مدت استفاده می شود و مهم است که احساس راحتی داشته باشید. اگر هدفتان خرید کفش اسپرت ورزشی است که این مورد باید خیلی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

جنس رویه و زیره کفش اسپرت مردانه

جنس رویه و زیره کفش اسپرت مردانه هم مهم است. یک کفش خوب باید بتواند تهویه مناسبی برای پاهای شما ایجاد کند. تنفس پذیری رویه کفش مانع از بو گرفتن و عرق کردن پای شما می شود. همچنین محلی مناسب برای رشد انواع میکروب ها و قارچ ها نخواهد بود.

علاوه بر رویه، زیره کفش را هم بررسی کنید که بتواند ضمن محافظت از پاهای شما، راحتی را هم فراهم کند.

میزان انعطاف ‌پذیری کفش

برای خرید کفش اسپرت مردانه بررسی کنید که میزان انعطاف پذیری آن چگونه است. کفشی که جنس خیلی سخت داشته باشد احتمالا باعث اذیت پاهای شما می شود. حتی ممکن است سبب ایجاد میخچه در پا هم شود. هم چنین در طولانی مدت می تواند آسیب های جدی تری برای پا و کمر ایجاد کند.

زیبایی ظاهری کفش

وقتی وارد یک فروشگاه کفش می شویم، در درجه اول زیبایی کفش ها نظر ما را جلب می کند. ابتدا به دنبال کفشی هستیم که با سلیقه ما متناسب باشد. در کنار ویژگی های مهمی که بالاتر گفته شد، کفشی انتخاب کنید که با لباس شما هماهنگی جذابی داشته باشد. اگر قصد خرید کفش مردانه دارید ( هر نوع کفشی) در دنیای محصولات پارس اکسپرس می توانید در بین هزاران محصول موجود، کفش مورد علاقه خود را انتخاب کنید. ضمن اینکه همه محصولات پارس اکسپرس خارجی هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند.

مارک های محبوب کفش

اگر اهل برند هستید و به دنبال خرید کفش اسپرت مردانه از مارک های خوب می باشید، پارس اکسپرس بهترین گزینه برای شما عزیزان است. زیرا همه کفشهای مردانه وارداتی و اورجینال هستند. به راحتی می توانید متناسب با سلیقه خود یک کفش استاندارد و با کیفیت سفارش دهید و به راحتی درب منزل تحویل بگیرید.


انواع مدل های کفش اسپرت مردانه

کفش اسپرت به عنوان یکی از مدل های کفش مردانه مورد توجه آقایان است. خرید این کفش عمدتا به منظور پوشیدن برای محل کار، دانشگاه، بازار رفتن، ورزش و به طور کلی امور روزمره است و کمتر برای تیپ های رسمی استفاده می شود. کفش اسپرت مردانه انواع مدل های مختلف دارد که شما با توجه به تیپ و استایلی که می پسندید، می توانید یک مدل مناسب خود را انتخاب کنید.


انواع-مدل-های-کفش-اسپرت-مردانه.jpg_0


کفش اسپرت مردانه مینیمال

کفش اسپرت مردانه ساده می پسندید؟ کفش های اسپرت مینیمال را به شما پیشنهاد می دهیم. این مدل کفش ها غالبا کوتاه بوده و رنگ های خنثی مثل سفید، مشکی و خاکستری دارند. برای دوخت کفش اسپرت مردانه مینیمال معمولا از جنس کانواس و گاهی نیز چرم استفاده می شود. سهولت پوشیدن و تمیز کردن و قیمت پایین تر، مزیت این کفش نسبت به دیگر مدل های اسپرت است. شما می توانید هر مدل کفش اسپرت مینیمال را با شلوار جین، کتان و با تیشرت های رنگی ست کنید.

خرید کفش اسپرت مردانه لوکس

برای خرید کفش اسپرت مردانه رسمی تر از مینیمال، به سراغ مدل های لوکس بروید. کفش اسپرت مردانه لوکس ظاهری رسمی تر دارد و غالبا از چرم یا چرم مخمل نما تهیه می شود. این مدل کفش قیمت بالاتری دارد و ساق آن متوسط است. کفش اسپرت مردانه لوکس را می توانید با انواع شلوار هم ست کنید.

کفش اسپرت مردانه ورزشی کلاسیک

کفش اسپرت مردانه ورزشی کلاسیک توسط برند های مشهوری همچون نایک، ادیداس و ردبوک طراحی می شود. این کفش برای یک تیپ راحت و اسپرت کاملا مناسب است. اگر اکثر لباس های شما شلوارهای جین و تیشرت های گشاد و راحت هستند، کفش اسپرت کلاسیک گزینه مناسبی برای شماست.

کفش اسپرت مردانه ورزشی مدرن

کفش اسپرت مردانه ورزشی در سبک مدرن هم طراحی می شود. می توانید از برندهایی همچون پوما، نایک، آدیداس و ... این کفش ها را تهیه کنید. کفش اسپرت ورزشی مدرن مناسب برای ورزش های سبک است و با گرمکن ها و یا شلوار ورزشی و تیشرت ست جذابی را ایجاد می کند.

انواع مدل های کفش اسپرت مردانه از نظر مدل بسته شدن

کفش های اسپرت مردانه در سه مدل زیپی، چسبی و بندی طراحی و دوخته می شوند. البته یک مدل کفش اسپرت هم به صورت کشی است که فرایند پوشیدن و درآوردن خیلی ساده ای دارد. بعد از کفش اسپرت کشی، کفش چسبی هم پوشیدن راحتی دارد. اما مدل کفش بندی (کفش اسپرت بند دار) که رایج ترین مدل هم می باشد، پوشیدن سخت تری دارد. ولی یک ویژگی خوب کفش بندی این است که می توانید بندهای آن را به رنگ های دلخواه تغییر دهید و به مدلهای مختلفی بند کفش ها را ببندید.


کفش-مردانه.png


خرید کفش اسپرت مردانه از پارس اکسپرس

اگر برای خرید کفش اسپرت مردانه روش خرید اینترنتی را انتخاب کرده اید، مارکت پلیس پارس اکسپرس با تنوع زیادی از انواع مدل های کفش اسپرت مردانه می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. در پارس اکسپرس انواع مدل های کفش زنانه و مردانه اسپرت، ورزشی، مجلسی، زمستانی و ... موجود هستند و بازه قیمتی مدل ها متغیر است. شما می توانید با توجه به بودجه ای که دارید، یک مدل کفش با کیفیت را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید. قابل توجه است که امکان سفارش و ارسال به هر جای ایران وجود دارد.

برای خرید اینترنتی کفش اسپرت مردانه از پارس اکسپرس، کافیست گوشی خود را بردارید و با وارد شدن به سایت یا اپلیکیشن ما، مدل های موجود را در کمتر از نیم ساعت زیر و رو کنید. سپس مشخصات کفشی که انتخاب کرده اید همچون سایز بندی، رنگ و قیمت آن را بررسی کنید. اگر تمایل داشتید به سبد خریدتان اضافه نمایید. بعد از ثبت سفارش نهایی، کفش ها برای شما ارسال می شوند.

ما در پارس اکسپرس سعی کرده ایم برای خانم ها هم یک کلکسیون جذاب از انواع کفش ها داشته باشیم. یکی از پرطرفدارترین کفش ها برای خانم ها هم به دلیل راحتی بیشتر کفش اسپرت است. اگر قصد خرید کفش اسپرت زنانه هم دارید کافی است کمی در سایت و اپلیکیشن ما وقت بگذرونید. حتما می توانید مدل مورد نظر خود را پیدا کنید.

دیدگاهی ثبت نشده است.

لطفا دیدگاه خود را ثبت نمایید.

دیدگاه شما ثبت شد

پس از تایید کارشناسان سایت، قابل نمایش خواهد بود.

شما درحال نوشتن پاسخ برای هستید

اپلیکیشن پارس اکسپرس

با دنلود اپلیکیشن پارس اکسپرس، همواره به هزاران محصول خارجی دسترسی خواهید داشت و پیشنهادات جذاب دریافت خواهید کرد!

دانلود اپلیکیشن
Footer CTA