پارس اکسپرس
خانه اکانت علاقه‌مندی‌ 0

نکات ست کردن پافر زنانه

نکات ست کردن پافر زنانه

پافر امروزه از لباس های محبوب برای فصول بهار، پاییز و زمستان می باشد. استایل با پافر می تواند بسیار جذاب باشد. از این رو به نکات ست کردن پافر زنانه پرداخته ایم. پافر انواع مردانه و زنانه دارد و در هر دو دسته محبوبیت زیادی دارد. 

پافرهای زنانه یکی از البسه های زیبا و محبوب برای خانم ها به شمار می روند. دلیل نام گذاری این لباس ها این است که آن ها دارای طرحی لحافی شکل و پف دار هستند. اگر قصد خرید پافر زنانه را دارید باید بدانید که این پافرها در مدل های متنوعی ارائه می شوند. شما می توانید در بازار مدل های آستین دار، بدون آستین، کوتاه و بلند را مشاهده کنید.

پافر های مردانه ظاهر شیک و خوبی دارند و آقایان نیز از این پوشش بسیار استفاده میکنند. ما در اینجا به نکات ست کردن پافر زنانه پرداخته ایم اما در مقالات بعدی پارس اکسپرس به این نوع استایل برای آقایان و نکات ست کردن پافر مردانه نیز می پردازیم.

یکی از مسائل مهمی که خانم ها بسیار به آن توجه می کنند، ست کردن پافر است. خانم ها معمولا سخت پسند هستند، برای همین سعی می کنند همیشه بهترین استایل را داشته باشند. اگر شما هم جز افرادی هستید که نمی دانید چگونه پافر خود را ست کنید با ما همراه باشید تا در این خصوص نکات مهمی را به شما ارائه دهیم.

چگونه پافر را ست کنیم؟

امروزه انواع مدل های لباس زنانه خارجی و ایرانی در بازار موجود است. این تنوع لباس ها به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی لباس های خود را ست کنید. در این بخش نکاتی را برای شما بیان می کنیم تا بتوانید پافرهای خود را به زیباترین شکل ممکن ست کنید.

ست کردن پافر با شلوار بگ

یکی از نکاتی که می تواند به شیک بودن استایل شما با پافر کمک کند این است که پافرها را با شلوارهای بگ بپوشید. تفاوتی نمی کند که قرار است به یک مرکز خرید بروید یا یک رستوران شیک برای قراری دوستانه؛ در هر صورت این استایل می تواند بسیار خاص و منحصر به فرد باشد.

ست کردن پافر با شلوار جین

اگر در زمینه خرید لباس زنانه تخصص داشته باشید، می دانید که پافرها استایل غیر رسمی دارند و می توان به صورت روزمره از آن ها استفاده کرد. اگر می خواهید برای پافرها یک شلوار مناسب را انتخاب کنید، بهتر است به سراغ شلوارهای جین بروید.

با توجه به این که شلوارهای جین در انواع مدل های متنوعی دوخته می شوند، بنابراین به راحتی می توانید آن را با پافرهای خود ست کنید و استایلی جذاب داشته باشید.

پافر با هودی

ست پافر و هودی در کنار هم می تواند علاوه بر این که یک استایل جذاب را ایجاد کند، باعث می شود تا در هوای سرد احساس گرمای بیشتری داشته باشید. به علاوه با پوشیدن هودی می توانید با وارد شدن به یک محیط گرم پافر خود را درآورید. بنابراین اگر قصد خرید پافر زنانه دارید، بهتر است همراه با پافر یک هودی مناسب نیز خریداری کنید.

ست کردن پافر با توجه به شکل بدن

توجه به فرم بدن به شما کمک می کند تا بهتر بتوانید پافر خود را با لباس های دیگر ست کنید و بدانید کدام نوع پافر برای شما گزینه مناسب تری است. اگر شما بدنی گلابی شکل دارید، یعنی عرض شانه های شما نسبت به عرض باسن شما کمتر نشان می دهد، باید پافرهای کوتاه همراه با یقه های پهن را انتخاب کنید.

در صورتی که اندام ساعت شنی دارید، محدودیتی برای انتخاب پافر نخواهید داشت. اما اگر بخواهیم یک ست پیشنهادی را به شما معرفی کنیم باید بگوییم که پافرهای جلیقه ای می تواند برای شما گزینه بهتری باشد و بهتر است آن را با پلیور بافت ست کنید.

اگر شما جز افرادی هستید که بدنی سیبی شکل دارید، یعنی بخش میانی و وسط بدن شما نسبت به بالا و پایین دارای عرض بیشتری است، برای خرید پافر زنانه بهتر است پافرهای ماکسی و بلند را انتخاب کنید. با انتخاب یک بافت جذب می توانید این استایل را به خوبی ست کنید.

ست کردن پافر قرمز و رنگ‌های جیغ

ست کردن پافر قرمز و دیگر رنگ های جیغ باعث می شود تا شما یک استایل جسورانه داشته باشید. حال سوالی که مطرح می شود این است که پافر قرمز و یا دیگر رنگ جیغ را چگونه با لباس های دیگر ست کنیم؟ پاسخ این سوال کاملا واضح است، شما می توانید برای این که جذابیت استایل خود را بیشتر کنید رنگی خنثی را با آن ترکیب کنید. برای مثال می توانید پافر قرمز را با رنگ هایی نظیر مشکی و طوسی به کار ببرید.

ست کردن پافر طوسی

اگر قصد خرید لباس زنانه مانند پافر را دارید، هیچ گاه رنگ های خنثی را فراموش نکنید. ست کردن پافر با رنگ های خنثی مانند طوسی کار بسیار راحتی است. با خرید پافر طوسی شما می تواند انواع رنگ ها را با آن ست کنید. برای مثال برای داشتن یک استایل مینیمال می توانید پافر طوسی را با دیگر رنگ های طوسی تیره و روشن ست کنید.

به علاوه شما می توانید پافر طوسی خود را با رنگ های جیغ به خوبی ترکیب کنید و یک تضاد جذاب را به وجود آورید.

ست کردن پافر مشکی

یکی از بهترین رنگ ها برای خرید لباس زنانه خارجی و ایرانی رنگ مشکی است. پافر مشکی یکی از محبوب ترین رنگ های پافر به شمار می رود. دلیل محبوب بودن پافر مشکی این است که به راحتی می توان آن را با رنگ ها و لباس های مختلف ست کرد. ترکیب پافر مشکی با هودی یا بافت های زرد و قرمز می تواند یک ترکیب فوق العاده جذاب را به وجود آورد.

ست کردن پافرهای متوسط

در کشور ما ست کردن پافرهای متوسط بسیار راحت تر از ست کردن کردن پافرهای بلند است. با خرید پافرهای متوسط می توانید به راحتی آن ها را با شلوارهای جین و نیم بوت ها یا بوت های بلند ست کنید. این ست می تواند یک استایل روزمره جذاب برای محیط های مختلف باشد.

ست کردن پافرهای بلند

همان طور که اشاره کردیم ست کردن پافرهای بلند می تواند کمی سخت تر باشد. البته در سراسر دنیا ست های مختلفی برای پافرهای بلند ارائه شده که شما می توانید از آن ها الهام بگیرید. شما می توانید پافرهای بلند خود را با شلوارهای بگ ست کنید. یا این که با پافر بلند و شلوارهای جین جذب و نیم بوت یک استایل جذاب داشته باشید.

جمع بندی

امروزه خرید پافر زنانه و ست کردن آن به یکی از دغدغه های مهم برای خانم ها تبدیل شده است. ست کردن لباس زنانه خارجی و ایرانی اهمیت زیادی دارد. برای همین شما باید با نکات مهم برای ست کردن هر لباسی آشنا شوید. ما در این مطالب سعی کردیم نکات مهم برای ست کردن پافر را برای شما بیان کنیم.

دیدگاهی ثبت نشده است.

لطفا دیدگاه خود را ثبت نمایید.

دیدگاه شما ثبت شد

پس از تایید کارشناسان سایت، قابل نمایش خواهد بود.

شما درحال نوشتن پاسخ برای هستید

اپلیکیشن پارس اکسپرس

با دنلود اپلیکیشن پارس اکسپرس، همواره به هزاران محصول خارجی دسترسی خواهید داشت و پیشنهادات جذاب دریافت خواهید کرد!

دانلود اپلیکیشن
Footer CTA