پارس اکسپرس
خانه اکانت علاقه‌مندی‌ 0

خرید پیراهن مردانه و انواع آن

خرید پیراهن مردانه و انواع آن

در این مقاله به خرید پیراهن مردانه و انواع آن می پردازیم. یکی از مهم ترین لباس های مردانه که حضور آن می تواند استایل را به خوبی تغییر داده و به سمت شیک پوشی سوق دهد، پیراهن مردانه است. پیراهن ها انواع مختلفی داشته و هر یک نیز زیبایی خاص و منحصر به فرد خود را به همراه دارند. از این رو، مهم است که اطلاعات کاملی در رابطه با خرید پیراهن مردانه و مدل های آن داشته باشید تا بتوانید انتخاب درستی را در این بین برای خود بگیرید. در این مطلب همراه ما باشید تا در کنار یک دیگر به معرفی انواع پیراهن مردانه و هر آنچه که باید در رابطه با این موضوع بدانید، بپردازیم.

معرفی انواع پیراهن مردانه

از آنجایی که شما به عنوان یک آقای خوش پوش می توانید از بین چندین مدل پیراهن مردانه، یک انتخاب استادانه برای استایل خود به همراه داشته باشید، شناخت انواع پیراهن مردانه می تواند برای شما بسیار حائز اهمیت باشد؛ زیرا به هنگام خرید پیراهن مردانه مهم است که بدانید کدام یک بیشتر برای شما مناسب است. در این بخش به معرفی انواع پیراهن های مردانه می پردازیم.

پیراهن مردانه کلاسیک

پیراهن های آستین بلند که دارای یقه کوتاهی هستند، به عنوان پیراهن های مردانه کلاسیک شناخته می شوند. این نوع پیراهن ها دارای طرح و رنگ های مختلفی هستند. برخی از آن ها از پارچه های مات و برخی دیگر از پارچه های براق دوخته شده اند. یکی از انواع پیراهن های پرطرفدار در این بین، پیراهن هایی با طرح راه راه هستند که معمولا برای پوشش زیر کت یا پلیورها مورد استفاده قرار می گیرند.

پیراهن های اسپرت

پیراهن های اسپرت، دسته ای دیگر از پیراهن های مردانه هستند که به دو شکل آستین بلند و آستین کوتاه ارائه می شوند. این دسته از پیراهن ها تفاوت شاخصی با دیگر پیراهن های مردانه دارند که آن هم نوع طراحی آن ها و همچنین نحوه قرار گرفتن روی بدن که کمی آزاد تر است، می باشد.

آقایان می توانند با خرید پیراهن مردانه اسپرت، از آن به همراه شلوارهای جین استفاده کنند. البته این دسته از پیراهن ها برای استفاده در کنار کت های اسپرت نیز می تواند گزینه ی بسیار خوبی باشند. کفش های اسپرت هم گزینه عالی برای یک استایل عالی با پیراهن های اسپرت است.

پیراهن های گلف

یکی از پیراهن های مردانه که به عنوان پیراهن غیر رسمی معرفی می شود، پیراهن های گلف هستند که معمولا به همراه شلوارهای پارچه ای پوشیده می شوند. این پیراهن ها توسط بازیکن های گلف و همچنین چوگان مطرح شد و تا به امروز نیز به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها در فصول گرم هستند.

پیراهن های کشبافت

ای دسته از پیراهن ها که بیشتر مناسب فصول سرد هستند، به عنوان پیراهن هایی معرفی می شوند که رنگبندی فوق العاده عالی را برای خود به همراه دارند. شما می توانید در فصل زمستان یا پاییز از این دسته از پیراهن ها در کنار شلوارهای جین یا پارچه ای استفاده کنید.

پیراهن های رسمی

این دسته از پیراهن ها، همان طور که از نامشان پیداست مناسب برای مراسم رسمی هستند. این پیراهن ها معمولا از پارچه هایی دوخته می شوند که کمتر چروک شده و دارای یقه های بلندی هستند. پیراهن های رسمی ظاهری ساده برای خود داشته، با این تفاوت است که نوع دوخت و همچنین پارچه ای که برای آنها استفاده شده است، مرغوبیت خاصی را به همراه دارند. پیراهن های رسمی به همراه پاپیون و کروات می توانند ترکیبی عالی را ارائه دهند.

چگونه بهترین پیراهن را برای خود انتخاب کنیم؟

قطعا با شناخت انواع پیراهن مردانه، به هنگام خرید آنها کمی گیج می شوید که چگونه بهترین پیراهن را برای خود انتخاب کنیم؟ می توانید از نکاتی که در این بخش در اختیار شما قرار می دهیم به هنگام خرید پیراهن مردانه بهره ببرید:

  • به مد روز توجه نکنید! به جای این که با توجه به مد روز، پیراهن هایی را خریداری کنید که در آنها احساس راحتی ندارید، به دنبال خرید پیراهن هایی باشید که در آنها احساس خوشایندی دارید.
  • پیراهن های خیلی تنگ را انتخاب نکنید. این دسته از پیراهن ها مخصوصا در فصول گرم به هیچ عنوان مناسب نیستند.
  • پیراهن هایی را انتخاب کنید که طراحی ساده تری دارند. این گونه می توانید بهتر آنها را با سایر لباس های خود ست کنید.
  • پیراهن هایی که طرح شلوغی دارند، گزینه مناسبی نیستند. این دسته از پیراهن ها بیشتر برای جمع های دوستانه استفاده می شوند و از آنجایی که طرح شلوغی دارند، خیلی سخت با دیگر لباس ها ست می شوند.
  • پیراهن های کشباف ساده را انتخاب کنید. این دسته از پیراهن ها می توانند گزینه عالی برای زیر کت یا پلیور باشند؛ به همین خاطر بهتر است ظاهری ساده داشته باشند تا ترکیبی عالی با موارد معرفی شده را ارائه دهند.


راهنمای-خرید-بهترین-پیراهن-مردانه.jpg


راهنمای خرید بهترین پیراهن مردانه

برای خرید بهترین پیراهن مردانه می توانید از مجموعه ما در این زمینه کمک بگیرید. مجموعه ما تمامی پیراهن ها و پوشاک مردانه را به صورت مستقیم از چین وارد کرده و اطمینان کامل از کیفیت آن را به شما ارائه می دهد. شما می توانید به صورت اینترنتی ثبت سفارش خود را انجام داده و پیراهن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

از طرفی دیگر، مجموعه ما این زمینه را برای شما مهیا می کند تا هر زمان از شبانه روز، بتوانید ثبت سفارش خود را انجام داده و هیچ محدودیتی بابت خرید پیراهن مردانه مورد علاقه خود در این بین نداشته باشید. علاوه بر انواع لباس مردانه و زنانه اگر به دنبال خرید کفش خارجی مردانه مرغوب هستید دسته بندی کفش مردانه ما را مشاهده کنید.

سخن پایانی

خرید پیراهن مردانه مانند تمامی لباس ها، نیاز به دقت و زمان کافی دارد. شناخت انواع پیراهن های مردانه می تواند کمک بسزایی در این بین به ما کند؛ به همین خاطر، توصیه می کنیم با شناخت انواع مدل های این دسته از پوشاک مردانه، به هنگام خرید، راحت تر بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید تا بتوانید با دیگر لباس ها مانند کت یا شلوار، یک ست عالی را برای خود به همراه داشته باشید.

دیدگاهی ثبت نشده است.

لطفا دیدگاه خود را ثبت نمایید.

دیدگاه شما ثبت شد

پس از تایید کارشناسان سایت، قابل نمایش خواهد بود.

شما درحال نوشتن پاسخ برای هستید

اپلیکیشن پارس اکسپرس

با دنلود اپلیکیشن پارس اکسپرس، همواره به هزاران محصول خارجی دسترسی خواهید داشت و پیشنهادات جذاب دریافت خواهید کرد!

دانلود اپلیکیشن
Footer CTA