پارس اکسپرس
خانه اکانت علاقه‌مندی‌ 0

انواع اکسسوری مردانه و کاربرد آنها

انواع اکسسوری مردانه و کاربرد آنها

آشنایی با انواع اکسسوری مردانه و کاربرد آنها می تواند در استایل و ظاهر شما اثر گذار باشد. آقایان به نسبت خانم ها در پوشاک و اکسسوری تنوع کمتری دارند. ولی بازهم یکی از مهمترین مواردی که به داشتن یک استایل جذاب و شیک کمک می کند، استفاده از اکسسوری های مناسب است. اکسسوری یک آیتم مهم در استایل شماست و باید به انتخاب و خرید آن اهمیت دهید. اکسسوری های مردانه نسبت به زنانه محدودترند و به همین دلیل انتخاب آن ها اهمیت بیشتری پیدا می کند. در واقع شما باید برای هر استایل خاص، از اکسسوری های مناسبی استفاده کرده و به کمک این اکسسوری ها، استایل خود را گیرا تر و جذاب تر کنید.

ما در این مطلب تصمیم داریم شما را با انواع اکسسوری مردانه و نکات مهم در انتخاب آن آشنا کنیم. پس اگر به فکر خرید اکسسوری هایی جذاب برای تکمیل استایل خود هستید، تا انتها همراه ما باشید!

نقش اکسسوری ها در استایل آقایان

برخی از افراد تصور می کنند که اکسسوری ها تاثیر زیادی روی استایل ندارند و برخی دیگر بر این باورند که استفاده از اکسسوری برای آقایان ضرورتی نخواهد داشت. در حالی که این ها تصورات و باورهای غلطی هستند و اکسسوری مردانه بخش مهمی از استایل هر مرد جذاب و خوش پوش به شمار می رود.

فرقی نمی کند که شما چند سالتان است یا چه سبک استایلی دارید، اگر رسمی می پوشید، اگر به استایل های اسپرت علاقه دارید، اگر طرفدار سبک کلاسیک هستید و اگر هر سلیقه و استایل دیگری که دارید، در هر صورت باید با استفاده از اکسسوری های مناسب این استایل را تکمیل نمایید.

در صورت انتخاب درست اکسسوری، شما می توانید استایل های خود را از سادگی خارج کرده و آن ها را به شکل جذاب تری درآورید. انتخاب چند اکسسوری مناسب، تغییرات چشم گیر و قابل توجهی در ظاهر شما ایجاد می کند و جلوه ای بی نظیر به استایل شما می بخشد، چیزی که لباس ها به تنهایی از عهده آن بر نمی آیند.

پرکاربردترین انواع اکسسوری های مردانه

اکسسوری های مردانه انواع مختلفی دارند و با اینکه تنوع آن ها به اندازه اکسسوری های زنانه نیست، ولی باز هم انتخاب های زیادی پیش روی آقایان وجود دارد.

کیف مردانه

به همراه داشتن یک کیف علاوه بر اینکه یک اکسسوری مردانه جذاب به شمار می رود، برای آقایان بسیار کاربردی است. شما می توانید بسته به استایل خود، یک کیف مردانه مناسب را خریداری و استفاده نمایید. استایل های کلاسیک و رسمی می توانند از کیف مردانه دستی استفاده کرده و این کیف ها را با کت و شلوار خود ست کنند. این در حالی است که استایل های کژوال می توانند از کیف های مردانه دوشی یا کمری هم استفاده نمایند.

کیف پول های مردانه کوچک هم برای تمام استایل ها مناسبند. به نظر می رسد که این کیف پول ها، جزء جدا نشدنی از استایل اقایان باشند و هر کدام از آن ها با هر سبک استایلی، از یک کیف پول مناسب استفاده می کنند.

برای ست کردن کیف های مردانه می توانید به آیتم های دیگر استایل خود توجه کنید. برای مثال شما می توانید کیفتان را از همان رنگ و جنس کمربند، کفش و بند ساعت (درصورت استفاده از ساعت هایی با بند چرم) خود انتخاب کنید.

ساعت مردانه

ساعت یکی از محبوبترین اکسسوری ها در میان تمام آقایان به شمار می رود. ساعت ها از گذشته تا کنون هم در میان آقایان و هم در میان خانم ها بسیار محبوب بوده اند، اما به نظر می رسد که کاربرد آن ها برای اقایان بسیار بیشتر باشد.

با توجه به پرطرفدار بودن این اکسسوری در تمام جهان، امروزه برندهای بزرگی در دنیا تاسیس شده اند که در زمینه طراحی و تولید انواع ساعت فعالیت می کنند. از همین رو تمام اقایان با هر سلیقه و خواسته ای می توانند از یک ساعت مردانه مناسب برای تکمیل استایل خود استفاده نمایند.

به این نکته توجه داشته باشید که هر چقدر هم استایل شما خاص و شیک باشد، تا زمانی که از ساعت مناسبی استفاده نکنید اصول اولیه شیک پوشی را رعایت نکرده اید. ساعت های مردانه انواع مختلفی دارند که از آن جمله می توان به ساعت های کلاسیک، رسمی، اسپرت، کژوال و... اشاره کرد. همچنین این ساعت ها با بندهای مختلف فلزی، چرمی، پارچه ای، رابر و... تولید شده اند. بنابراین برای هرکدام از آقایان با سلیقه ها، سنین و سبک استایل های متفاوت، یک ساعت جذاب و مناسب وجود دارد.

کمربند مردانه

یک اکسسوری ضروری دیگر برای آقایان، کمربند مردانه است. کمربند علاوه بر اینکه یک آیتم بسیار کاربردی است و اکثر آقایان برای مرتب ماندن شلوار خود به آن نیاز دارند، بلکه می تواند جلوه استایل را هم بیشتر کند.

اکثر آقایان از کمربندهای چرم مشکی یا قهوه ای استفاده می کنند. هر دو رنگ می توانند انتخاب های خوبی برای خرید کمربند مردانه باشند و همانطور که گفتیم، بهتر است هماهنگ با کفش و بند ساعت انتخاب شوند. علاوه بر رنگ، باید به اندازه کمربند هم توجه کنید؛ چرا که کمربند خیلی بزرگ یا خیلی کوچک ممکن است جلوه بدی در ظاهر شما ایجاد کند. معمولا رنگ کمربند و کفش مردانه بهتر است با یکدیگر ست شود.

سایر اکسسوری های مردانه

همانطور که در بخش قبلی هم گفتیم، تنوع اکسسوری مردانه بسیار زیاد است و هرکدام از آقایان بسته به سلیقه خود ممکن است از اکسسوری های مختلفی استفاده نمایند. برخی دیگر از اکسسوری های مردانه عبارتند از:

  • انگشتر مردانه
  • گردنبند و زنجیر مردانه
  • دستبند مردانه که در انواع مختلف فلزی، چرمی، پارچه ای و... تولید می شود
  • کراوات
  • گیره کراوات
  • دکمه سر آستین
  • · و...

هرکدام از این اکسسوری ها در انواع و مدل های مختلفی تولید و طراحی می شوند. اینکه شما از کدام اکسسوری و چه مدلی از آن استفاده می کنید، به سلیقه خودتان و صد البته سبک کلی استایلتان بستگی خواهد داشت. در ادامه اطلاعات بیشتری در این خصوص به شما ارائه خواهیم داد.


انواع-اکسسوری-مردانه.jpg


نکات مهم در انتخاب اکسسوری آقایان

در بخش های قبلی سعی کردیم شما را با انواع اکسسوری مردانه و نقش آن در استایل آقایان آشنا کنیم. حال که با اهمیت این آیتم از استایل اشنا شدید، باید بدانید که استفاده از اکسسوری هم قوانین و اصول خود را دارد. در واقع اگر شما در استفاده از اکسسوری ها نکات خاصی را رعایت نکنید، امکان دارد استایل خود را شلوغ و ناهمانگ نشان دهید. در اینجا به برخی از مهمترین نکات برای انتخاب و استفاده از اکسسوری های مردانه اشاره می کنیم:

به تناسب سبک اکسسوری ها با یکدیگر توجه کنید:

قبل از هرچیزی باید بدانید که اکسسوری ها باید به صورت هماهنگ با هم، و صد البته هماهنگ با سبک کلی استایل شما انتخاب شده باشند. برای مثال اگر استایل شما رسمی است، نمی توانید از یک ساعت اسپرت استفاده کنید. پس حتما این نکته را به خاطر داشته باشید و از اکسسوری های هماهنگ با هم استفاده نمایید.

به تناسب رنگ و جنس اکسسوری ها توجه کنید:

اکسسوری هایی که خریداری می کنید باید همگی در طیف رنگ های مشابه و نزدیک به هم انتخاب شوند. برای مثال اگر ساعت شما از جنس فلز نقره ای رنگ است، باید انگشتر، گیره کراوات، دستبند و هر ایتم فلزی دیگر را به رنگ نقره ای انتخاب کنید. همچنین اگر بند ساعت شما چرمی است، باید از دستبند چرمی در کنار آن استفاده کرده و چرم و فلز را با هم ست نکنید.

در استفاده از اکسسوری ها افراط نکنید:

درست است که اکسسوری ها می توانند تاثیرات مثبت زیادی روی استایل شما داشته باشند، اما نباید در استفاده از آن ها افراط کنید. انتخاب چندین اکسسوری مختلف فقط باعث می شود که استایل شما شلوغ به نظر برسد و حتی اگر تمام این اکسسوری ها جذابیت خاص خود را داشته باشند، اما جلوه خود را از دست خواهند داد. البته برخی استایل های خاص مثل استایل راک از این قاعده مستثنی هستند.

اکسسوری ها را متناسب با محیط و موقعیت انتخاب کنید:

اینکه شما هر اکسسوری را در چه موقعیتی استفاده می کنید بسیار مهم است. برای مثال شما در مهمانی ها و جشن ها و همچنین دورهمی های دوستانه می توانید طبق سلیقه خود از اکسسوری های متفاوت و پرزرق و برقی استفاده کنید. این در حالی است که برای انتخاب و استفاده از اکسسوری ها در محیط های رسمی و آموزشی باید محتاط تر باشید.

اکسسوری ها را متناسب با رنگ بدن خود انتخاب کنید:

بله درست شنیدید! رنگ بدن هم می تواند روی انتخاب اکسسوری تاثیر داشته باشد. بهتر است اکسسوری ها با رنگ پوست شما در تضاد باشند تا جلوه بیشتری داشته و خود را نشان دهند. در مورد اکسسوری های فلزی هم باید به شما بگوییم که اکسسوری هایی از جنس طلا سفید، نقره و پلاتین برای پوست های سرد مناسبند و اکسسوری هایی از جنس طلای رزگلد و زرد بهتر است توسط افرادی که پوست گرم دارند استفاده شوند.

خرید اکسسوری مردانه از پارس اکسپرس

ما در پارس اکسپرس تلاش کرده ایم تا بالاترین تنوع در انواع محصولات را تهیه کنیم. تمام محصولات ما خارجی و وارداتی هستند و با خرید از ما دیگر نگران کیفیت جنس خریداری شده نباشید. انواع پوشاک مردانه، کفش مردانه، اکسسوری مردانه ، پوشاک زنانه، کفش زنانه، اکسسوری زنانه، لوازم خانه و آشپزخانه، مبلمان و دکوراسیون، کالای دیجیتال، ماشین های اداری، زیبایی و سلامت، لوازم آرایشی و ... را به راحتی در سایت یا اپلیکیشن ما بیابید.  همه محصولات به صورت مستقیم به شیوه دریایی یا هوایی از چین وارد می شوند. برخی محصولات نیز قبلا وارد شده و در انبار ایران نگهداری می شوند و به همین دلیل امکان ارسال سریع نیز دارند. تعداد زیادی محصول در هر سبکی متناسب با هر سلیقه ای تهیه کرده ایم تا شما به راحتی بتوانید خرید کنید و دغدغه های کیفیت را نداشته باشید.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم شما را با انواع اکسسوری مردانه و کاربردهای هرکدام از آن ها آشنا کنیم. همچنین نکاتی در مورد انتخاب اکسسوری برای آقایان به شما ارائه دادیم. همانطور که متوجه شدید، اکسسوری ها بخش مهمی از استایل مردانه هستند و باید در انتخاب آن ها دقت شود. شما می توانید با خرید اکسسوری هایی متناسب با استایل خود، جذابیت ظاهری خود را دو چندان کرده و در هر جمعی بدرخشید. امیدواریم که این مطالب برایتان مفید واقع شده باشد! اگر علاقه مند به مطالب حوزه مد و فشن هستید سایر مقالات ما را نیز دنبال کنید.

دیدگاهی ثبت نشده است.

لطفا دیدگاه خود را ثبت نمایید.

دیدگاه شما ثبت شد

پس از تایید کارشناسان سایت، قابل نمایش خواهد بود.

شما درحال نوشتن پاسخ برای هستید

اپلیکیشن پارس اکسپرس

با دنلود اپلیکیشن پارس اکسپرس، همواره به هزاران محصول خارجی دسترسی خواهید داشت و پیشنهادات جذاب دریافت خواهید کرد!

دانلود اپلیکیشن
Footer CTA